1- ابزری، مهدی؛ یزدانشناس، مهدی. (1386). مسؤولیت اجتماعی و اخلاق کار در مدیریت کیفیت نوین، فصلنامه فرهنگ و مدیریت، دوره 5، شماره 1، تابستان 1386، صص 5 تا 42.
2- حسنقلیپور، طهمورث؛ انصاری، منوچهر؛ الهیگل، اکرم؛ رحمانییوشانلوئی، حسین. (1391). تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاههای مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره اول، شماره پیاپی (4) بهار 1391، صص: 46 – 25
3- حمیدیزاده، محمدرضا؛ کریمیعلویجه، محمدرضا؛ رضایی، مرتضی. (1391). بررسی روابط ابعاد شخصیت و ارزش ویژه برند و نقش تعدیلگری صفات اخلاقی، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال دوم، شماره سوم، شماره پیاپی (6) پاییز 1391، صص: 50 – 35.
4- دفت، ریچارد ال. (1374). تئوری سازمان و طراحی ساختار، ترجمه علی پارسائیان و سید محمد اعرابی، تهران، مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
5- رابینز، استیفن؛ (1378). رفتار سازمانی، علی پارساییان و سیدمحمد اعرابی، تهران، دفتر پژوهشهای فرهنگی، چاپ سیزدهم.
6- روحیعزیزی، مریم؛ مهدوی، مژگان. (1382). مدیریت و تغییر فرهنگ سازمانی، مجله تعاون، ص 146 تا 147.
7- زینلی، سینا؛ حسن صفرنیا و صادق اکبری، (1391). اخلاق حرفه ای و نقش ضوابط اخلاقی در مدیریت منابع انسانى، هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی، تهران، مرکز مطالعات بهره وری و منابع انسانی، http://www.civilica.com/Paper-CHRD08-CHRD08_018.html
8- ساروخانی، باقر. (1375). درآمدی بر دایرةالمعارف علوم اجتماعی، تهران: نشر کیهان.
9- ستوده، هدایتالله. (1376). درآمدی بر روانشناسی اجتماعی، تهران: آوای نور.
10- سیدان، فریبا؛ محمدی، خدیجه. (1388). عوامل مؤثر بر میزان تعهد اجتماعی در زنان و مردان شاغل، خردنامه همشهری اسفند 1388، شماره 39.
11- شریفزاده، فتاح؛ بازیار، امین؛ تیرجو، اختر. (1392). تاثیر فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفهای بر اثر بخشی سازمان، فصلنامه مدیریت سازمانهای دولتی، سال دوم، شماره اول، زمستان 1392.
12- صادقی فر، جعفر؛ (1386) ارزشفردی و تعهد سازمانی، شیراز، نوید شیراز، چاپ اول.
13- صالحی، محمد، (1389). اخلاق حرفهای در مدیریت، مجموعه مقالات همایش حسابداری و مدیریت، دبیرخانه همایش، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نکا.
14- قاضیزاده، مصطفی؛ سرداری، احمد؛ دانشخواهی، حامد؛ رئیسی، حسین. (1392). شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: بانک ملت)، فصلنامه علمی- پژوهشی تحقیقات بازاریابی نوین، سال سوم، شماره سوم، شماره پیاپی (10) پاییز1392؛ صص: 94-75.
15- کاتلر، فلیپ، سیتوان، ایوان و کارتاجایا، هرماوان. (1390). بازاریابی3: حرکت از مشتری محوری به سوی روح انسانی، مترجمان: ابراهیمی عبدالحمید، عالی صمد، بافنده زنده علیرضا و علیزاده اشرفی الناز، انتشارات افق دانش، سازمان مدیریت صنعتی نمایندگی تبریز، 84-60.
16- لشکربلوکی، مجتبی. (1387). چارچوب تدوین ارزش ها و اخلاق حرفه ای پژوهش های علمی و فناوری، اخلاق در علوم و فناوری، بهار و تابستان 1387 , دوره 3 , شماره 2-1 ; از صفحه 105 تا صفحه 114 .
16-
17- لیاقتدار، محمدجواد؛ بختیار نصرآبادی، حسنعلی؛ سمیعی، فاطمه؛ هاشمی، بیبی وجهیه. (1390).بررسی میزان تاثیر و نقش عوامل مؤثّر بروجدان کاری، جامعه شناسی کاربردی، سال بیست و دوم - شماره پیاپی (41) - شماره اول – بهار 1390؛ صص 40-27.
18- Aaker, D.A. (1996). Building Strong Brands. Free Press, New York, NY.
19- Aaker, J. (1997). Dimensions of Brand Personality. Journal of Marketing Research, 34, 347-356.
20- Brunk, K. (2010). Exploring Origins of Ethical Company/Brand Perceptions — A Consumer Perspective of Corporate Ethics. Journal of Business Research, 63(3), 255-262.
21- Castaldo, S., Perrini, F., Misani, N., & Tencati, A. (2009). The Missing Link between Corporate Social Responsibility and Consumer Trust: The Case of Fair Trade Products. Journal of Business Ethics, 84(1), 1-15.
22- Connolly, J., & Prothero, A. (2003). Sustainable Consumption: Consumption, Communities and Consumption Discourse. Consumption Markets and Culture, 6(4), 275–291.
23- Ehrich, K.R., & Julie R.I. (2005). Willful Ignorance in the Request for Product Attribute Information. Journal of Marketing Research, 42, 266-277.
24- Geyskens, I., Steenkamp, J-B. E. M., & Kumar, N. (1998). Generalizations About Trust in Marketing Channels Relationships Using Meta-Analysis. International Journal of Research in Marketing, 15(3), 223-248.
25- Leonidou, L.C., Leonidou, C.N., & Kvasova, O. (2012). Cultural Drivers and Trust Outcomes of Consumer Perceptions of Organizational Unethical Marketing Practices. European Journal of Marketing, 46 (x): xx-xx.
26- Roman, S., & Ruiz, S. (2005). Relationship Outcomes of Perceived Ethical Sales Behavior: The Customer’s Perspective. Journal of Business Research, 58(4), 439–445.
27- Tuomela, Raimo, Maj Tuomela (2003) "Acting as a Group Member and Collective Commitment", Proto Sociology: an International Journal of Interdisiplinary Research. Double ,Vol. 18-19, USA.
28- Valenzuela, L., Mulki, J., & Jaramillo, J. (2010). Impact of Customer Orientation, Inducements and Ethics on Loyalty to the Firm: Customers’ Perspective. Journal of Business Ethics, 93(2), 277–291.
29- Valette-Florence, P., Guizani, H., & Merunka, D. (2011). The Impact of Brand Personality and Sales Promotions on Brand Equity. Journal of Business Research, 64, 24–28.