1- اسماعیلی، مریم(1385)، "بررسی رابطه مهارتهای ارتباطی اساتید در مدیریت کلاس درس با شنود موثر دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان"، پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید باهنر کرمان
2- اسمعیلی، مریم (1390) "مشتری محوری: اصلی در تحول فرهنگ کیفیت در مراکز آموزشی "
3- اوتز(2014) "تحویل داروهای کیفیت در دنیای پر از چالش: انتقاد پذیری چرخه کیفیت "
4- بابادی عکاشه، زهرا (1392) کیفیت در نظام آموزش عالی، دانشگاه پیام نور
5- پرداختچی، م.، احمدی، غ وآرزومندی, ف. (1388). بررسی رابطه بین کیفیت زندگی کاری و فرسودگی شغلی مدیران و معلمان. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی, 3 (3), 25-50.
6- عمادزاده، مصطفی: عوامل موثر در بهبود کیفیت تدریس، فصلنامه دانش مدیریت، شماره ۲۹، ۱۳۷۲
7- غفاریان، وفا (1391) کیفیت و رقابتپذیری، تدبیر
8- مزوقی، ا، مهدی، م و کشاورزی, ن. (1393). ارائه الگوی کیفیت محیط دانشگاه،تسهیم دانش و عملکرد تحصیلی دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه تبریز. مجله آموزش در علوم پزشکی , 698-710.
9- یمنی، محمد(1388).. برنامه ریزی توسعه دانشگاهی، حوزه ای میان رشته ای. فصلنامه مطالعات میان رشته ای در علوم انسانی, 1 (2).
10- یمنی، محمد. (1391). کیفیت در آموزش عالی.تهران: انتشارات سمت.
11- یمنی، محمد (1375).تحلیلی از مفهوم کیفیت در آموزش و پرورش ایران.پژوهشنامه علوم انسانی، شماره 19،204198.
12- Baker. Mery, (۱۹۹۹), Training Effectiveness Assessment, Naval Air Warfare center Training System Devision.
13- Bandur ,Agustinus. (2009). (a,b) (a) School of Education, University of Newcastle, Australia. (b) STKIP Santu Paulus, Ruteng, Manggarai Received accepted, Final version accepted 20 December 2008 The Implementation of School-Based Management in Indonesia: Creating conflicts in regional levels Journal of NTT Studies 1 (1) 16-27.ISSN: 20856504
14- Chapman. R & Wilson.p,(1999), Total Quality Training and Human Resource Development, Dogan page.
15- Crosby, P. (1979). Quality is free: The art ofmaking quality certain. New York.
16- EDWARDS C.D., "The Meaning of Quality", in Quality Progress Oct,1968, ISSN: 0033-524X
17- Feigenbaum, A. (1951). Quality control: Principles, practice and administration: An industrial management tool for improving product quality and design and for reducing operating costs and losses. McGraw-Hill
18- Gilmore, H.L. "Product Conformance Cost," Quality Progress, June 1974, p.16
19- Ivancevich.John.M, (2001), Human Resource Management,Eight Edition, Mcgrawhill companies.
20- Jian, T., & et al. (2011). High resolution radar target adaptive detector and performance assessment." Systems Engineering and Electronics. Journal of 22.2 , 212-218.
21- Leifler, K. B."Ambiguous Changes in Product Quality," American Economic Review, December 1982, p.956
22- Parasuraman, A., Zeithaml, V. A, & Berry, L. L. (1988), “SERVQUAL: a multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality”. Journal of Retailing,64(1), pp12–40.
24- Sallis Edward. (1993). Total quality management in Education.
25- http://www.magiran.com/magtoc.asp?mgID=2254&Number=36